Demokoffer Pixelposting

Home / Nieuws / Demokoffer Pixelposting

Al eerder schreven we over Pixelposting, onze kersverse oplossing voor interactieve narrowcasting. Een betaalbaar én slim alternatief voor doorgaans dure en arbeidsintensieve systemen waarmee je de kwaliteit van je instore reclame (en het directe resultaat ervan) kunt verbeteren.

De kracht van onze oplossing voor interactieve narrowcasting zit in de combinatie van grote schermen met kleine, interactieve schermen. De grote schermen (pixelposters) stellen je in staat een breed publiek te triggeren met algemene, korte boodschappen. De kleine, interactieve schermen (pixelpamphlets) zorgen er op hun beurt voor dat je individuele, getriggerde bezoekers van specifieke informatie kunt voorzien.

Om een goede indruk te geven van wat interactieve narrowcasting voor jou en je bedrijf zou kunnen betekenen, komen we graag langs met onze demokoffer. Niet alleen omdat het gezellig is, maar vooral omdat we het leuk vinden om zoveel mogelijk mensen live van het concept te laten proeven. Het gaat namelijk pas echt leven als onze demokoffer voor je staat en je zelf op de knopjes mag drukken.

Wil je een demo, en vind je dat we jouw koffie absoluut eens moeten proeven? Laat het ons weten!

Dion van den Berg
Dion van den Berg
Heb je behoefte aan een goede gesprekspartner op het gebied van strategische en tactische marketingcommunicatie, contentproductie, gitaarmuziek, gegrilde eend, pasta of iets anders leuks? Dan is Dion je man. Neem contact met hem op met de onderstaande knop: